Jó úton haladok a kilábalás felé!!

126127132_668513424027297_1113183162699511669_n.jpg

Egy figyeltem olvasta a könyvet, felkeltette az érdeklődésem, kíváncsi lettem rá nagyon, és mivel hónapok óta kínlódok az olvasási válsággal, hát nekikezdtem. Hááát, nem is tudom mit mondjak! Pillanatok alatt magába szippantott a könyv, jókat kacagtam. Önmagában egy könnyed kikapcsolódás, és az érzékszervekre hat!!!!Főleg a nevetőizmokra! Adott egy magánklinika, ahol plasztikai sebészként dolgozikVasvári Iván, a nők bálványa, de neki se ideje, se kedve nincs nagyon hogy nőkkel kezdjen, egy csalódást tett róla, hogy ilyen karót nyelt lett, na meg egy kis családi örökség. A környezete nem hagyja békén, főleg édesanyja, aki felcsap kerítőnőnek, hogy kéne már egy barátnő. Kínjában megkéri az asszisztensnőjét, aki a zavarosba kívánja Ivánt. Kell némi rábeszélőképesség, hogy Kornélia kötélnek álljon!Kornélia csak mint helyettesítő csöppent Iván mellé asszisztensnőnek, jobb híján ott is maradt, mivel valamiért nem talált fönöke helyette senkit.Ebből a helyzetből sok vicces szitú, néha komoly helyzetek is adódnak. Kornélia elég labilis személyiség, néha határozott, néha viszont kis nyuszika. Konfliktuskerülő.Alapjában szimpatikus. Volt vőlegényét, eleinte vele együtt egy kanál vízbe meg tudtam volna folytani, de a végére nagyon bírtam.Kornélia barátnői fantasztikusak, imádtam őket. A könyv 2/3-ánál kicsit leült a könyv, na de a végefelé már nem tudtam letenni. A vége kedves írónő hagy maga után egy kis kívánnivalót, nem lehet így befejezni, most gyorsan kell majd a 2. része is!!! Most akarom!!!!Köszönöm hogy olvashattam, önfeledt perceket hozott, aludni se tudtam, mert olvasnom kellett!!!