Új kedvencet avattam!

img_20210321_101116.jpg

 

Most fejeztem be a könyvet, és roppant "dühös" vagyok!" Dühös", mert így lett vége, és nem olvashatom tovább! Alíg vártam hogy kezembe vegyem , és olvassam ezt a könyvet. Megkaptam........elolvastam........imádtam......erre így lett vége........nem térek magamhoz! Csaponganak össze-vissza a gondolataim, remélem olvasható, értelmezhető lesz ez a kis szösszenet!! Drága írónő, ha ez így folytatódik, nem marad szereplője a könyvnek. Titkok derülnek ki, aztán újabb rejtélyekkel találjuk szembe magunkat, nevetünk, izgulunk, sírunk! Sok minden kiderül Megaira és Setan múltjáról, megtudjuk mikor, és hogyan köttetett köztük a szövetség. Imádtam a párbeszédeket, imádtam a benne megjelenő kis romantikus szálat is! Ó, édes Jézusom, velük mi lesz? Már nem tudni ki, kicsoda, ki, kivel van, ki a jó, és ki a rossz? Megeira karaktere egyre szimpatikusabb, egyre jobban kedvelem, de a kedvencem Setan Kober! Micsoda pasi! Nagyon jó, és összetartó a kis csapatuk. Nagyon izgalmas kalandba keverednek most is, ebben volt minden! Drága írónő, ha tegnap jelenik meg a folytatás, akkor is késő lenne! Szó szerint lubickoltam a történetben, nem akarok kijönni! Tovább akarok lubickolni. Megjelent egy új szereplő is, akit már az első pillanattól imádtam.Ő Citra, egy mogorva, kötözködős " vénasszony ", már ahogy Setan hívja, de én valahogy érzem hogy ennél több van benne, hogy ez csak álca. Na, most izgulhatok , hogy mi fog történni a szereplőkkel, míg kijön a következő rész! Köszönöm hogy olvashattam!! Imádtam! Remélem nem kell sokat várni a következő részig! Ugye???