Egy kis csoda a hétköznapokban........A szeretet hatalma...

img_20210530_121046.jpg

 

Csupa szív ez a könyv, és árad belőle a szeretet. Nagyon szép a borítója, már azzal megvett, de amikor beleolvastam onnantól kezdve nem volt megállás. Faltam a sorokat.  Élmény volt olvasni, le se bírtam tenni. Pár óra alatt ki is olvastam! Hogy kicsoda Nimona? Egy kislány? Szörnyeteg? Alakváltó? Vagy mind egyben? Igazából nem derül ki, de nem is lényeges , mert Nimóna hamar a szivünkhöz nől, a maga szertelen,szót nem fogadó természetével! Jókat nevettem, és izgultam a szereplőkért! Egy kis bájos, kedves, csupa szív és szeretet képregény. Én eddig még nem sok képregényt olvastam, de rövid időn belűl ez a 2. és nagyon megszerettem őket! Még van 3 a polcomon, már alíg várom hogy sorra kerüljenek. Valószínű, így olvasási válság idején  nagyon jól jönnek.