Szántó Dániel: Egy pap vallomása

covers_616051.jpg 

 

Egy kis krimire vágytam, és mivel régóta szemeztem ezzel a könnyvvel, belevágtam. Hú, de nagyon beteg ez a könyv. Már az elején megtudjuk ki a tettes, de hogy kik az áldozatok azt csak folyamatában. Beteg elme a papé, úgy irányítja a rendőröket, ahogy nem szégyelli, de viszont Budai Viktorban emberére lel. A pap elrabol 1 szerinte bűnős lányt, és 1 papot, és élve eltemeti őket egy koporsóba. Tesz melléjük élelmet, és vizet, a nyomozóknak záros határidőn belűl meg kell találniuk őket. Nem egyszerű feladat. Budai Viktor egy poklot megjárt rendőr, akinek elég szabad szája van. Néha próbálja az író humorral oldani a fezűltséget, de itt nem egyszerű feladat. Szerintem voltak benne felesleges részek, amik engem untattak, de szerncsére nem sok, valószínű hozzá tartozott a történethez, de én ezt nem éreztem. Nagyon szerettem olvasni, izgalmas volt, sikerült magába szippantania. Nekem hiányzott az a rész amikor Alex után nyomoznak, keresik az összefüggéseket. Furcsa volt, hogy csak úgy elkönyvelték hogy eltűnt Alex. Azt kicsit összecsapottnak éreztem,  de kíváncsian várom Dániel következő könyvét. 

Köszönöm az élményt, köszönöm hogy olvashattam!