Nyughatatlan-avagy kiút a válságból!

122455096_274922957166010_2664618820869880803_n_1.jpg

 

Nyughatatlan! Valóban nem nyugodtam míg a könyv a bírtokomba nem került!Urbánszki_t már többen, többször ajánlották, hogy olvassam, mert az mellett hogy jól ír, humora is van. Sajnos eddig nem tudtam sort keríteni rá, de ahogy megláttam ezt a könyvet, tudtam ez a csoda kell nekem, én ezt olvasni akarom! Kerülgettem, osztottam, szoroztam, a végén büszke tulajdonosává váltam!Nagy boldogan vittem haza, hamarost el is kezdtem olvasni, talán kiszippant az olvasási válságomból.Mostanában nagyon kedvelem a történelmi regényírók ifjúsági könyveit, ugymint Bíró Szabolcs: Az elveszett csillag, Trux Béla:A torony titka, mindkettő nagy kedvenc, így nagy reményeket fűztem A nyughatatlanhoz is. Ééééés, beváltotta a belé vetett bizalmat!! Én annyira élveztem! A borító nagyon tetszik, mint a Főnix kiadó borítójai, ez is gyönyörű lett! Az elején rögtön magába szippantott a könyv, igazságtalannak éreztem ahogy Bendegúzzal bántak a szülei, testvérei. Nagyon jókat vigyorogtam Bendegúz viselkedésén. Igazi zsivány. Lusta, kevés munkával akar sokat keresni. Megelégeli ahogy bánnak vele ,és útrakel. Rájön, milyen nagy hasznát veszi az otthon tanultaknak. Nem egyszerű, és egyenes az út Budára, de Bendegúz igaz lusta, de nem elveszett. Találkozik Büdivel. Hát én onnantól kész voltam, a szócsatáik, a kalandjaik, hát , végem volt, többször le kellett tennem, mert annyira nevettem! Szerintem ezután mást is fogok olvasni az írótól, mert ezzel a könyvvel kilóra megvett! Imádtam!! Köszönöm, hogy olvashattam!!!!