Guillaume Musso - Egy párizsi apartman

Musso kezdődő szerelem nálam - Az írók titkos életében annyira megfogott ahogy ír, hogy úgy éreztem, saját Musso-kötetek kellenek a polcomra - így rögtön elő is rendeltem ezt a könyvet majdani gyűjteményem első darabjaként!

img_20201105_200912.jpg

Musso mind a leírásaiban, mind a karakterépítésben nagyot alkotott. Szinte én is hőseinkkel utaztam és nyomoztam, láttam magam előtt Sean Lorenz képeit. Vizuális alkatként szeretem a leírásokat, de nem mindenki tudja jól megírni, mire is gondol, mi az, amit az olvasónak is meg akar mutatni. Szereplőit kellő, de nem túlzott aprólékossággal mutatja be, az események lendületesen haladnak, ahogy előrébb jutunk a történetben, egyre jobban felpörögnek.

Az alapsztori érdekes, rejtélyes és jól kidolgozott. A művészeket sokszor lengi körbe titokzatosság, sok esetben keresik a még nem publikus, ám már elkészült műveiket és jellemzően akadnak ködös foltok a múltjuk vagy haláluk kapcsán.

Szereplőink számomra ismeretlenek voltak, de aki már olvasta Az angyal hív-ot, bizonyára felismerik hőseinket - természetesen nekem is tervben van az elolvasása...

Madeline karakterét nagyon eltaláltnak, rendőri múltját és annak "hozományát" életszerűnek éreztem. Egy erős, okos, határozott nő, akit a kemény ügyek és a magánéleti történések eléggé megtörtek. 

Gaspard-t a magábafordulósága, a világról és az emberekről alkotott nem éppen kedves véleménye és remetesége ellenére is az első pillanatban nagyon megkedveltem. Ahogy pedig beleveti magát a nyomozásba és jelleme alakul nagyon szimpatikus volt. 

Összességében egy csodálatosan megírt titkokkal teli krimi, ami teljesen magával ragadott! 
Musso könyvei ezzel a kötettel még előrébb ugrottak a kívánságlistámon!

5/5