Veda Sylver - Titkok vihara a Boszporusznál

A könyvet az írónő jóvoltából olvashattam, amit nagyon köszönök; és restellem magam, amiért már fél éve a rendelkezésemre bocsájtottad, de még csak nemrég olvastam el - nem felejtettelek el, csak jó ideig romantika-undortól szenvedtem!

A Törékeny boldogságot nagyon szerettem, így nem volt kérdés, hogy erre a felajánlásra is igent mondok!

screenshot_20201027_175728.jpg

(Kép forrása: moly.hu)

Az alapsztori nem teljesen tipikus NA, inkább egy drámával teli romantikus történet, csordultig izgalmakkal. Ebben a kötetben sosem hagynak unatkozni szereplőink, mindig történik valami, ami miatt izgulhatunk.

Az elején nem gondoltam volna, hogy egy ennyi drámai eseményt magába ölelő könyv ennyire beszippanthat, ám mégis így lett! Tetszett, hogy egy nyugodt percem sem volt a könyvtől, hogy mikor már azt hittem, minden rendbe jön, mindig jött valami más, amin izgulhatok és az, hogy mindezek ellenére sem egy katyvasz ez a kötet!

A szereplőket nagyon nem kedveltem - hiába voltak jól felépítve, egyszerűen nem tudtam őket megszeretni és folyamatosan tikkelt tőlük a szemem... Próbálok nem spoilerezni, bár ettől meg lehet, hogy kissé zagyválni fogok...

Holly karaktere az elején szimpatikus volt, majd az első együttlét nagy titka kapcsán, ahogy a "helyzetet" kezelte és ami az ő hallgatása miatt keveredett belőle - na de itt még túltettem volna ezen a "hibán" magam... A gondjaim az akaratgyengeségével és a döntésképtelenségével adódtak...

Kemal egy idióta! A folyamatos főnökösködése, a mindenki-hibás-csak-én-nem hozzáállása, a folyamatos titkolózásai kiverték nálam a biztosítékot. Egyszerűen nem tudtam még csak kicsit sem megkedvelni, még ha akadtak is jobb pillanatai.

Briana egy felelőtlen 12 éves agyi szintjén rekedt meg, Kemal apja egy begyöpösödött tata, Summer és Ava két elkényeztetett fruska, Ayse pedig egy mindenlében kanál szuka volt számomra.

Egy hatalmas kérdés foglalkoztat nagyon: Mikor foghatom a kezembe a folytatást?? Mert ez a függővég kegyetlen!

4,5/5