Julie Buxbaum: Három dolgot mondj

covers_435747.jpg

 

 

Több könyvbe is belevágtam a napokban, de valahogy nem csúsztak. Pénteken vacsi közben néztem a booktuberek videóit, és az egyik könyvet nagyon dícsérte a vlogger. Utánaolvastam, megtetszett a fülszöveg, és nyomban le is csaptam rá. Egy fantasztikus romantikus könyvet kaptam, amit úgy tudnék jellemezni, mint a tavaszi harmat , olyan volt nekem ez a könyv. Szombat délben belekezdtem, vasárnap délutánra ki is olvastam. Azt hittem egy kis könnyed könyvet olvasok, ami rövid és tömör, hát, kellemeset csalódtam, mert könnyed volt, gördülékeny, de mély mondanivalója is volt. Jesse- nek meghal az édesanyja, 1 évvel később az édesapja újranősül, Chicágóból Los Angelesbe költöznek. Jesse mindent, és mindenkit hátrahagyva idegen helyre, idegen emberek közé költözik édesapjával luxus körülmények közé. Magániskolába iratják. Hamarosan egy emailt kap, amiben egy ismeretlen felajánlja a segítségét, és a barátságát, amit eleinte kétkedve fogad, majd hamarosan igaz barátra talál az ismeretlenben. Kialakulnak barátságok, ismeretségek. Ki az ismeretlen? Végig homály fedi, de nagyon szorítottam hogy az legyen akire gondoltam először is, de az írónő nem adja olyan könnyen a titkát, mindig csavarint egyet rajt. Imádtam olvasni, egy szuszra ki is végeztem. Csak ajánlani tudom!!