Augusztusi frissek!

img_20200905_133746.jpg

 

Ismét nem bírtam magammal,a Familiárisok megvett a borítójával, beleszerettem, de vártam kicsit a vásárlással,kíváncsi voltam a véleményekre is.Az egy nap a parton nem is volt kérdés! Hidasi Judit könyvét, már hónapokkal ezelőtt előjegyeztem! Bíró Szabolcs az egyik új kedvenc, szeretném összes könyvét a polcomon tudni. Fantasztikus ahogy ír, teljesen el tud varázsolni! Bökös Borbálára nagyon kíváncsi vagyok, már régóta szemezem a könyveivel, a Chiara egy Lírás akció során mászott bele a kosaramba, nem is értem mikor!! Ludányi Bettina egyik kedvenc írónőmmé lépett elő, tehát mikor megláttam az akciót a Lírában, az utsó hiányzó Ludányi Bettina könyvvel, ő is jött !Gabriella Eld Legendák a Bagolyvárosból c.sorozatának első része megvett , muszály volt a 2.részt is a polcomon tudni, szintén akciós volt. Imádom a meséket, főleg a meseregényeket, Holden Rose könyveivel szintén egy ideje szemezek, sorozatának 2.részét ajándékba kaptam, kénytelen voltam az első részt is hozzácsapni!!! A 4 Marvel könyv szintén akciós volt Szukitséknál, meg egyébként is imádom ezt a világot, tehát ők is utaztak egyet hozzám.A Sivatag szeme korai Bíró Szabolcs könyv, nem is volt kérdés hogy antikváriumból levadásszam. Tanila Jenssen könyvei szintén akciósak voltak az írónőnél, kíváncsi is voltam rá, tehát Ők is költöztek!