Iskolák versenye

123387430_687806121868528_67239401249330854_n.jpg

Nagyon vártam Leiner Laura könyvét, mert nagyon szeretem az írásait, bár van olyan könyve amit még nem olvastam. Az IOK első sorozatát szerettem, kívéve a gyászról szoló részeket, azt sem azért mert benne volt, hanem azért mert túlírtnak, soknak éreztem.Kíváncsian vártam, ebben a sorozatában tud e újat mutatni.  Nekem kicsit csalódás volt.Az írónő fejlődött, ez látszik az írásán is, de úgy éreztem mintha több bőrt akarna lehúzni egy témáról. A poénok gyakorlatilag ugyanazok, na jó, azért voltak újak is, sokszor jókat röhögtem! A szereplők szerethetők, talán jobbak is mint az előző IOV sorozatnál, kidolgozottabbnak éreztem őket, és közelebb is kerültek a szívemhez. Kocsis igazgató érdekes szempont alapján válogatta össze a csapatot, mind a négy diák ki van közösítve, nincsenek barátaik. Érdekes csapat sikeredett, kíváncsi is voltam mi kerekedik ki ebből. Sára csapatban táncolt, mígnem történt egy baleset ami miatt mindenki elfordult tőle.Rajmund egy balhés srác, aki mindenféle csínyeket követ el mindenki bosszantására, több igazgatói figyelmeztetést is kapott már. Dominik egy verekedés miatt kapott igazgatói figyelmeztetést, Ő is aktívan részt vesz a versenyen, de az első részben kevés szerephez jut.Vivien, ő igazából csak szép, nem követett el semmit, illetve, előző nyáron rosszkor volt rossz helyen ,és rossz társaságban. Nagyon tetszett az összetartásuk, kialakuló barátságuk, ahogyan kezelték a negatív kritikákat, amiket kapnak iskolatársaiktól. Fogják egymás kezét, bátorítják egymást. Hatalmas alak az őket kísérő tanár is. Nagyon tetszett ahogy szépen, lassan ő is a csapat tagjává válik! Összességében nem volt rossz a könyv, hatalmas a mondanivalója, engem csak az zavart, hogy mindezt fele oldalszámmal is meg lehetett volna írni, sok volt benne a leírás, amit túlmagyarázott az írónő. A feladatokat nagyon élveztem, együtt ízgultam a versenyzőkkel, nagyon várom a következő részét is!