2020 egyik legjobb olvasása!

img_20210109_202743.jpg

Aki ismer, tudja, kedvenc ifjúsági könyvem az Egri csillagok! Számtalanszor elolvastam, a filmet nagyon sokszor megnéztem, szóval nekem Eger, és az Egri csillagok az etalon. Ha ezzel kapcsolatos könyv akad a kezembe, gondolkodás nélkül olvasom el! Szélesi Sándor:Jumurdzsák gyűrűje is hasonló sorsra jutott, elsők közt vettem meg, és felfaltam a könyvet. Majd megnéztem a belőle készült videójátékot is.  Kb 3 éve, 3 napra felmentünk Egerbe is. Csodálatos város, nem tudtam betelni vele! Szájtátva jártam Eger utcáit, és barangoltam végig a várat. Szívtam magamba a levegőjét!! Amint újra tehetem nagyon szeretnék eljutni e csodás városba, most már új szemszög is adatott, ami szerint járjam a macskaköves utcákat. Idén kezembe akadt Bíró Szabolcs: Elveszett csillaga c. könyve! Minden sorát faltam, valami csudijó kaland! Zalán Peti egy felvidéki kisfiú, akit keresztanyja egy csodás nyárra elviszi magához Egerbe (ó, mennyire irigykedtem) , ahol megismerkedik Tündével. Egy csodás, titkokkal teli kalandos nyár vár a két fiatalra.  Szó szerint egy ültő helyemben faltam fel a könyvet! Annyira élveztem, ahogy fokozatosan fejtik meg a rejtvényeket, és egyre közelebb jutnak a megfejtéshez. Iszonyúan izgultam! Szerintem még tuti elolvasom! Számomra ez volt az év egyik legjobb olvasása, a másikról majd legközelebb mesélek!!!! Most hallottam a nagy hírt, meg is filmesítik a könyvet, ez számomra fantasztikus hír, nagyon várom!! Csak javasolni tudom, hogy olvassátok el, főleg aki szeret rejtvényeket, rejtélyeket kitalálni.