Kis nosztalgia........

3 különleges könyv, amik az évek során mindig a kezembe akadnak. Még nem jöttem rá milyen apropóból, de néha felbukkannak és késztetést érzek, hogy elolvassam őket. Különleges könyvek a szívemben. Kicsi voltam még, talán 10 éves lehettem, édesapám többször járt fel Budapestre továbbképzésekre. Egyik alkalommal ezzel a 3 könyvvel lepett meg, tudni kell én mindig, minden jeles alkalomra könyvet kértem. Nekem nem kellett más ajándék, de apukám soha nem hozott nekem könyvet csak úgy, ezért is  nagyon meg is lepődtem, de látván az arcán a ragyogó örömöt, amilyen mérhetetlen szeretettel hozta nekem, az a mai napig leírhatatlan. Tudni kell, hogy édesapámmal soha nem volt jó a kapcsolatom, tudtam hogy rajongásig szeret, de kimutatni nem tudta. Én inkább tartottam tőle, mert szigorú volt, és haragudtam rá, hogy miért azt igazán megfogalmazni még mindig nem tudom.  Sokáig lázadtam is, talán még most is. Ezeket a sorokat is sírva írom, pedig már 6 éve hogy nincs közöttünk. A temetőbe nem bírok kimenni, nem érzem hogy ott lenne, és sírni sem tudtam még vagy 5 évig. A halála után eltelt pár év mire egy meditáció során meg tudtam neki bocsátani, és elengedni. Igazándiból most érzem hogy hiányzik. Ezek a könyvek különleges helyet foglalnak el a szívemben. Apukámtól kaptam mint írtam is, és azért is meglepő, mert abban az időben Őt megbüntették azért is hogy elsőáldozók lettünk a testvéremmel, holott anyu titokban vitt el bennünket, apu nem is tudott róla. Mégis olyan boldogan hozta a könyveket, annyi szeretettel adta a kezembe, soha nem tudom ezt elfelejteni! Ez a könyv egy keresztény kiadású könyv, de nem akar megtéríteni. Egy egyszerű, és csodálatos családregény!Megéri elolvasni, mert sokat ad, hatalmas a mondanivalója. Erre most késztetést éreztem hogy kiírjam magamból.