Piroska, avagy Scarlett, és az Ordasrend katonái.....

covers_326835.jpg

 

 

Régóta szemeztem a Cinder c. könnyvvel, de visszatartott a borítója, valami belső hang folyamatosan rágta a fülem, hogy olvasd el.  Nem bántam meg, imádtam. Érdekes volt az a koncepció, hogy Hamupipőke meséjét átírták,kiborg lett Hamupipőkéből. Ez is visszatartott az elolvasásától, de így utólag abszolút nem volt zavaró a kiborg hercegnő. Sőt! Az első részből megismert Cindert követhetjük nyomon ebben a részben is, és megjelennek új szereplők, akiket rögtön a szívembe is zártam. Imádtam ( Piroska ) Scarlett személyét, és hamarost csatlakozott hozzá Farkas is. Izgalmasabb, eseménydúsabb volt mint az előző rész, itt már bátrabban nyúl a történetbe az írónő, és fenomenálisan csinálja. Ahogy az első kötetet kiolvastam, már nyúltam is a 2. kötethez, 4 nap alatt ennek is a végére jutottam, mert minden szabad percemben ezt olvastam. Nálam ilyen még soha nem történt, hogy egy sorozat köteteit egymás után olvassam el, mindig be kellett iktatnom egy más stílusú olvasmányt is a részek közé. De muszály lesz tovább folytatnom mert nem hagy békén a sztori, nagyon kíváncsi vagyok hogy fog megoldódni ez a történet. Nagyon profin fűzi össze a szálakat, és a történeteket. Fantasztikus a világfelépítése is. Nagyon finoman megjelenik a romantikus szál is, szépen, lassan építi fel az írónő, abszolút nem tolakodó, és zavaró, nem erőteljes, hanem finom. Kai is feltűnik, kínlódik, tépelődik, mi is lenne a helyes döntés, mit tegyen hogy mindenkinek jó legyen, de lassan rá kell jönnie, hogy ilyen nincs. Megjelenik az ordas rend is, csupa kemény fickó. Feltűnik a nagymama is, aki már az elején eltűnik, és Scarlett elindul hogy megkeresse, mert a rendőrségre nem számíthat. Segítségére siet Farkas is, de vajon Ő jófiú, avagy mégsem, vagy mégis? Cinder még az előző rész végén találkozik egy öntelt fickóval Thorne-al, aki ebben a részben kedvenccé vált, rengeteg vicces pillanatot okozott, és oldotta a feszültséget! Iko továbbra is a kedvencem, iszonyat jó a szövege, nagyon bírtam ahányszor csak megszólalt.  Nem tudtam letenni, ahogy kuszálta össze az írónő a szálakat, majd szép lassan bontogatta is ki, a végére jól összekuszálta megint, most muszály gyorsan tovább olvasnom, kíváncsi vagyok hogy kapcsolódik bele aranyhaj a 3.részbe, de sajnos a 4.rész még nem jött ki, toporzékolni fogok, ha nem olvashatom tovább, a kiadónál még tervbe sincs a 4.rész. Na, lépek gyorsan olvasom tovább!