Ördögi kör

covers_578029.jpg

 

Nagyon régóta nézegetem a könyvet, kíváncsi voltam már rá nagyon. Nemrég e-book-ban meg is vettem.....és csak kerülgettem.... végül nekiálltam olvasni... meglepődtem... nem ezt vártam.Olvastam a véleményeket molyon, és őszintén másra vágytam. E/1-ben íródott, furcsa volt mert rég olvastam már hasonló könyvet, ezzel nem is volt baj. Egy roppant öntelt, nőfaló, nagyarc pasi körvonalazódott ki a könyv lapjairól, aki macsónak akar látszani, de valójában egy érzéketlen, és lelketlen férfi. Tele volt kalanddal, de nem tudott a könyv beszippantani, üres volt, nem váltott ki semmilyen érzelmet belőlem, nem tudtam egyik szereplővel sem azonosulni, hiányérzetem volt, olyan érzés mintha lebegnék a víz tetején és nem tudnék a felszín alá nézni. lemerülni.  Nagyon akartam szeretni ezt a könyvet, vártam mikor törik meg a jég. Akkor éreztem valamicske áttörést, mikor megszületett a kislánya, de ez kárászéletű volt. Na és a vége....... 4 csillagot adtam rá, ezt azért mert a történet jó, csak jó lenne ha kicsit el lehetne merülni benne.