A tigris szeme 2. -kiadót keres!!!

received_303192468147783.jpeg

 

Gabriel Russ: A tigris szeme 2.rész.        Ezt a könyvet színtén előolvasásra kaptam az írótól. ( teljesen elkényeztet).

Már az első részt is imádtam, kíváncsian álltam neki a 2. résznek, nagyon izgultam mit hozott ki belőle. Nagyon meglepődtem! Jobb volt mint amire számítottam, túlszárnyalta az első részt. Tele volt kalanddal, izgalommal, , nem volt olyan oldal ami unalmas lett volna. Nem ült le a történet egy percre sem. Itt megint volt ereszd el a hajam....jujjj, jaj, Istenem....Rossz szokásom könyvolvasás közben kiengedni az érzelmeimet, hangosan nevetek, sírok, kiabálok, szurkolok.....stb....ezért én útközben nem is olvasok, mert az tragikomikus lenne! Folytatódnak Jackson kalandjai..hihetetlen találkozásai a tigrisekkel, köztük a legfélelmetesebbel a Bengáli tigrissel . Nemrég tettem le, dúlnak bennem az érzelmek.....csak a szokásos érzelemkitörések, mikor Gabriel könyveit olvasom. Ő mindig ki tudja hozni belőlem az összes érzelmet, ezen is bőgtem egy csomót, de voltak vicces beszólások is, amik oldották a feszültséget! Nem is tudok úgy beszélni a könyvről hogy ne spoilerezzek, pedig úgy kiadnám magamból! Jackson a tigrissuttogó... Keveredik egy kis misztikum is bele, de szerintem pont megfelelő mennyiségben. Órákig tudnék dícshimnuszokat zengeni róla, de nem tehetem, mert elárulnám a titkokat belőle! Köszönöm Gábor hogy olvashattam ezt a kiadás előtti könyvedet is! Nagyon remélem, nagyon gyorsan találsz kiadót hozzá, mert szeretném minél gyorsabban a kezembe is venni!