Egy könyv, ami megvette a szívemet!

126179908_188818759502652_4687969349598466555_n.jpg

Hú, hát nem egyszerű erről a könyvről beszélni! Széttépett, majd összerakott, de csak azért hogy ismét ízekre szedjen!  Az író előző könyvét "A tigris szemét" elolvasva, tudtam hogy ez a könyv kell nekem! Már a Tigris szeme is megvett, de ez a könyv űbereli rendesen. Imádom a borítóját, jó a színösszeállítás és az egész borító úgy ahogy van! Vannak azok az írók, akiknek a megjelenő könyveit gondolkodás nélkül megveszem. Gabriel Russ az egyik aki felkerült a listámra. A könyv megérkezése se volt sima ügy, már sokaknak ott volt a kezében, mikor a Lírán még csak előjegyzésben volt. Na, de azért végre ideért, és elkezdtem olvasni. Kész, végem volt, beszippantott. Az első 50 oldalon már megríkatott az író! William/Bill egy bokszoló, az élmezőnyben játszik, tudni kell hogy sosem szerettem a boksz világát, nekem nagyon durva sport, de itt most nem zavart, el tudtam fogadni. Egy apa, aki nagyon szereti a kislányát, de eltiltják tőle. Mit él át, és hogy küzdi le önmagát, hogy együtt lehessen kislányával. Nagyon nehéz a könyvről beszélni, anélkül hogy ne lőjem le a fordulatokat. Egy férfi, aki legyőzi önmagát, a múlt démonait, hogy megtalálja a békét a lelkében. Nagyon a szivemhez nőtt Bill, és Natalie, nagyon szorítottam nekik, hogy sikerüljön egymásra találniuk. Natalie egy tüneményes , csacsogós kis óvodás.  Végig izgultam a könyvet, az író oly érzékletesen ír, hogy filmszerűen peregtek előttem az események, együtt sírtam , izgultam, szorítottam a szereplőkkel! Minden sora kincs, szavakat nem találok rá! Az utolsó pár fejezet alatt szorított a szívem , alíg kaptam levegőt a sírástól! Kifacsartad szívem, lelkem, annyira szorítottam sokszor még levegőt is elfelejtettem venni! És amikor a végére értem, csak ültem, néztem ki a fejemből, el kellett mennem egyet biciklizni, hogy kitekerjem magamból a feszültséget, és összeszedjem agysejtjeimet, amik szanaszét repültek! Utállak, és imádlak ezért a könyvért! Ebben benne van szíved, lelked! Köszönöm, hogy olvashattam! Még annyi mindent tudnék mondani, de nem akarok spoilerezni!! Megvettél kilóra! Kedvenc könyvet avattam! Sokat írj még nekünk!