Decemberi beszerzések! Juujj.....

img_20210116_113707.jpg

A decemberi beszerzések sem sikerültek jobbra mint a novemberi. Ismét elszállt velem a ló....Köszönhető mindez az Alexandra és a Mobius kiadó nagy akcióinak, a nagy részét 50 %-os akcióban zsebeltem be!!Emily Hart becstelen könyvét sikeresen levadásztam molyon, szinte olvasatlan példány! Susannah Skiethen könyvét is akciósan tudtam elcsípni!!Katherine Arden könyveit már régóta nézegetem, most végre 50%-os akcióban volt, gyorsan le is csaptam rá, de sajnos a 2. része már nem volt elérhető, így hozzácsaptam 3.könyvként Szántó Dániel: Egy pap vallomása c. könyvét, amire szintén nagyon kíváncsi vagyok.A Vágymágusok előrendelt könyv volt. Rácz-Stefán Tibor könyvén sokat gondolkodtam, szeretem a könyveit, de az LMBTQ témájú könyvek, nem tartoznak a kedvenc könyveim közé. Nem ítélem el, de nem szeretem olvasni, ennél a könyvnél viszont elbizonytalanodtam. A fülszöveg teljesen mást ígér, hát megvettem, óóóóóóóó...,de mennyire nem bántam meg!!! Fantasztikus olvasmány volt.Pittacus Lore: Tizedik küldetése viszont hiányzott a sorozatból, és végre sikerült rálelnem, ráadásul akciós is volt. Carlos Ruiz Zafónt is régóta kerülgetem, hát így most Ő is felkerült a gyűjteményembe. Csodaszép!! R.J.Hendon: Korcsok c. könyve viszont csak becsúszott. Sokat hallottam róla, és kíváncsi lettem, úgyanígy jártam Richard Roper könyvével Az élet mindig kínál második esélyt cíművel.  Most már le kell állnom, és elolvasni azokat, amik a polcomon fetrengenek! Van pár, 200 db körül bíztos!!