Egy kis romantika az olvasási válság ellen.....

img_20210507_135225.jpg

 

Nagyon vártam már ezt a könyvet, szegénykém pont az olvasási válságomba csöppent bele. Ezért is haladtam vele lassan. Az írónő stílusa itt is lenyűgözött. Nagyon szeretem ahogy ír. De viszont az első rész nekem picit jobban tetszett. Hogy miért? Szerethetőbbek voltak a karakterek. Vártam, hogy itt is megjelenik Eddie,  az a csibész, vidám figura akit megismertünk. Ebben a kötetben kicsit komolyra vette a figurát, nyilván Ő is változik, mint ahogy bármelyikünk. Szóval a megszokott humort hiányoltam. Lisa viszont a szívembe lopta magát. Kedves, bájos, és nagyon szereti Eddie-t, viszont nem adja könnyen magát. Bár nem is csodálkozom rajt, amin keresztülment szegény. Viszont a csavaron nagyon nem lepődtem meg, sejteni lehetett, hogy azért a sors se ül tétlenül. Dawn nagyon unszinpatikus, de ahogy haladunk a történettel, azért, na, a végére még drukkolok is neki. Jólesett ez a kis lelki kényeztetés, minden este velük feküdtem. Na, de Jeremy, egy igazi seggfej! Nagyon meg tudtam volna verni egy péklapáttal! Megérdemelte sorsát! Ezt a könyvet muszály lesz mégegyszer elolvasni, mert többet érdemel ennél amit tőlem most kapott. Ha kikerülök ebből a gödörből, újragyártom a véleményem! Nagyon szerettem olvasni! Köszönöm az írónőnek a csodás történetet!!