Egy kis krimi.....

karen_rose.jpg

 

Annyira vágytam egy kis krimire, aztán többnapos kutakodás után erre esett a választásom, és természetesen egy kis segítséget is kaptam hozzá..... köszönöm szépen Judit!  Egy pillanatig nem bántam meg! Nagyon régen már olvastam az írónőtől, de már nem tudom melyiket..... Na, de ez a könyv, már az első oldalaktól magába szippantott, alíg is bírtam letenni. Több mint 700 oldal, kicsit féltem hogy az olvasási válságomnak nem tesz jót, de nem így lett. Egy rémálom kellős közepébe cseppenünk. Faith zaklatója elől menekül, nagyanyjától megörökölt házába. De nem sokáig marad meg az illuzió, hogy bíztonságban van. Faith egy erős nő,aki sok mindenen ment eddig is keresztül. Deacon különleges ügynök méltó támasza Faith-nek. Deacon egy különleges egyedi figura, hamar a szívembe lopta magát. Csak peregtek az események, kapkodtam a fejem, és hopp...egyszer csak vége lett....annyira olvastam volna tovább, de annyira...na, majd a folytatást! Imádtam a váltott szemszöget. Nagyon jól keverte az írónő a krimit és a romantikát, épp megfelelő arányba tálalta. Ezután az összes könyvét el kell olvasnom, mert HŰHA könyv lett. Mindvégig bizonytalan voltam ki lehet a gyilkos, csak tippeltem, majd a következő oldalon megdőlt az elméletem. Imádat lett!