Fábián Janka: Cholera-napló...........könyvtárba jártam......

fabian.jpg

 

Könyvtárba jártam, kb 12 könyvvel tértem haza... volt köztük képregény 160 CH-os szakácskönyv, és pár regény is, köztük Fábián Janka: Cholera-napló-ja. Mikor megláttam nagyon megörültem, mert igaz hogy Fábián Jankától még nem olvastam, de már készülök rá, de a Cholera-napló-t  tudtam , hogy nagyon szeretném elolvasni. Rögvest le is csaptam rá, kb 2 óra alatt ki is végeztem. Aranyos kis kisregénynek mondanám, ami levélregénynek íródott, de nem lett a kedvencem. Jó kis történet volt az 1831-es nagy kolerajárványról Georgina szemén keresztül. Érdekes volt ahogy kis romantikával oldotta a tragédiát. Kedves kis szál volt a könyvben. Megkedveltem Georginát, erős karakter, aki az akkori világban a mai modern eszközök nélkül éli ezeket a drámai mindennapokat. Érdekes volt ebbe a világba betekinteni.