Egy könyv....ami a szívem csücske

img_20210827_174859.jpg

 

Kerestem a plusz csillagokat, mert az 5 csillagot kevésnek találtam, de sajnos nem találtam. Annyira imádom Judit könyveit, nyújtottam volna mint a rétestésztát az olvasását, de már a közepétől nem bírtam letenni. Mikor megláttam a borítót, ami csodaszép, de a vastagsága még sokkal csábítóbb volt, annyira örültem, tartogattam csemegének, mert megfáradt lelkem meg tud pihenni miközben olvasom.Szépen,lassan olvastam, minél tovább tartson az élvezet, de volt az a pont amikor már nem bírtam, és faltam éjszakába nyúlóan. Köszönöm Judit hogy vagy, és hogy ezeket a fantasztikus gyöngyszemeket megirod nekünk, szívem, lelkem megpihen miközben olvasom ezeket a csodákat!

Ismét nem kellett csalódnom, imádtam Flóra és Ben párosát, de ebben a részben is Liza volt a kedvencem. Imádom ezt a locsifecsi szókimondó barátnőt, kemény csajnak akar látszani, de mindig kibujik a szög a zsákból.Imádtam Alexxel a szócsaatáikat! Jókat kuncogtam!  Alex méltó ellenfele, na de Pipi még a kemény macsó álarca mögé is beférkőzik. Annyira kis cuki, de mégis okos, komolyan gondolkodó pici lány. Újabb titkok, amik nem kéne hogy nyilvánosságra kerüljenek. Gyilkosságok, amik borzolják a kedélyeket. Még csak nem is sejtettem ki állhat a gyilkos álarca mögött, Judit úgy csűri, csavarja a szálakat, jobban nem is lehetne. Bejött a könyvbe egy újabb szál, ami nagyon felcsigázott, Ujvári nyomozó és Emma, mi lehet köztük, mi az a nagy titok amit annyira igyekeznek titkolni, ami miatt a nyomozó ki nem állhatja Emmát. Újabb titok, ami felcsigázott, gondolom( remélem), róluk szól a következő könyv. Repesve várom! Ugye ( kiskutya szemekkel néz) hamarosan olvashatjuk?!??!!?? Iszonyatosan jó volt! Köszönöm hogy olvashattam!!!