Egy csodálatos mese barátságról, hitről...és sok minden másról...

img_20210830_183923.jpg

 

Utazókönyvként került hozzám , kerülgettem, valamiért nem tudtam elolvasni, most már egyszerűen nem is tudom miért, hisz oly csodálatos ez a könyv! Egy fantasztikus világot épített fel az írónő, és a szereplők jellemfejlődése is látványos. Egy szóval imádom! Oly sokat kaptam tőle, oly nagyon imádtam olvasni, mondhatni egy szuszra. Triar-al kisfiúként ismerkedünk meg, egy kis lázadó kamasz. Édesapja nem bír vele, ezért elküldi az Őrzökhöz tanulni. Végigkövetjük egészen a felnőtté válásáig. Úgy nő fel hogy azt hiszi őt senki se szereti. Megtanulja mi az a barátság, szeretet, szerelem, hűség, veszteség, fájdalom, öröm, béke........Majd átveszi apjától a törzs vezetését! Megismerjük Nindrát, aki retteg Triár-tól , és tanúi leszünk hogy alakul át szépen lassan valami csodálatossá. Nem is tudok mást nagyon írni, mert ez a könyv maga a csoda! Na, de a vége, kérem szépen! Egyszerre letaglozó, gyönyörű, csodaszép! Sírtam örömömbe, sírtam bánatomban, aztán csavart egyet az írónő, és kezdtem előlről, mármint a bőgést! E-könyvben már magaménak tudhatom, de szeretném fizikai valójában is magaménak tudni.

Köszönöm Kedves Erika hogy olvashattam ezt a kis csodát, és hogy így megcsúsztam az utazókönyvvel.