A-Z-ig booktag

Ezt a Booktaget Hellenánál láttam molyon és megtetszett :) Köszönöm, hogy lophattam :)

a-z_booktag_brigi.jpg

1. Író, akitől a legtöbbet olvastad:
Külföldiek közül Cassandra Clare - imádom az Árnyvadász világot
Magyarok közül R. Kelényi Angelika - a történelmi regényei egyszerűen levesznek a lábamról, de a Caroline Wood sorozata is ígéretesnek tűnik :)

2. A valaha volt legjobb folytatás:
A Harry Potterek :) Minden része kicsit jobb, több számomra, mint az előző :)

3. Mit olvasol jelenleg?
Stephen King: Borzalmak városa - és imádom *-*

4. Milyen italt választasz olvasáshoz?
Kávét, jó sokat ;)

5. E-könyv vagy papír alapú könyv?
Inkább papír, de természetesen az e-könyveket sem vetem meg :)

6. Egy karakter, akivel randiztál volna:
Örök no.1 számomra Jericho Barrons *-*

7. Rejtett gyöngyszem:
George Sava Gyógyító kés c. két részes életrajzi sorozata

8. Egy fontos pillanat a könyves életedben:
Ismét blogolni kezdtem (barátnőmmel karöltve), de a könyvértékelések mellett más gondolatok és témák is helyet kapnak majd mind a blogon, mind a blog Facebook oldalán :)
(Még nagyon friss és új mindkettő, de majd idővel alakul...)

9. Most fejezted be:
J. R. R. Tolkien: Beleriand dalai - és hát imádat van *-*

10. Leghosszabb könyv amit olvastál:
Stephen King: Az *-* A maga 1200 oldalával elég nagy "szörnyeteg" :)

11. Legutóbbi könyv, amit késő estig olvastál:
Ez is Stephen King Borzalmak városa, de minden könyvem késő estig olvasós :)

12. Legutolsó könyvvásárlásod:
A Széthullott Birodalom hiányzó kötetei: a Tövisek Császára és az Úti testvérek :) Végre teljes a sorozat a polcomon *-*
Illetve Stephen King Éjszakai műszakja előrendelés alatt van és mellé csaptam Az intézetet is :)

13. Legrosszabb könyves szokásod:
Ha olvasok nem látok, nem hallok, így a környezetem kissé csúnyán néz rám, hogy nem figyelek :(

14. Új megjelenés, amit a legjobban vársz:
King Éjszakai műszakjának újrakiadása, ha ez is újnak számít, ha nem, akkor a Lowdeni boszorkányhajsza :)

15. Egy könyv, amiért menthetetlenül Fangirl módra rajongsz:
Egy könyvet nem tudok kiemelni, de jelenleg Stephen Kingért vagyok oda meg vissza *-*

16. Könyv, amit megbántál, hogy elolvastad:
Ha nem tetszett is valamelyik, bánni azért nem szoktam megbánni az olvasásaim :)

17. Kedvelt hely olvasáshoz:
Mindegy, csak kényelmesen kifeküdhessek :D

18. Egy könyv, amit többször elolvastál:
Tündérkrónikák sorozat és a Harry Potterek :)
Illetve pár sorozat újraolvasása is tervben van :)