Augusztusi bookhaul

Amikor a mennyiség láttán még én magam is meglepődök - ismét

Már a júliusi beszerzéseim után is megfordult a fejemben, hogy nem vagyok teljesen normális, legalábbis a 18 könyv, amit sikerült beszereznem ezt bizonyította, de az augusztusi kupacom, ha nem is sokkal, túlszárnyalta azt.

augusztus_2020_brigi.jpg

Mark Lawrence A Széthullott Birodalom sorozatának hiányzó két része már régóta kívánságlistás volt. Az első két részt évekkel ezelőtt olvastam és imádtam! Egy újraolvasással egybekötött sorozatfolytatás pedig már jó ideje érik nálam, ezért nem volt kérdés, hogy ezt a két kötetet mielőbb be kell szereznem. A borítóikba pedig egyszerűen szerelmes vagyok! (Természetesen A Széthullott Birodalom Univerzum további köteteit is szeretném majd idővel a polcaimon tudni)

A Marvel regények a Szukits akció jóvoltából kerültek a polcomra. A Marvel filmekkel és sorozatokkal eléggé vegyes viszonyban vagyok, de Venom és Deadpool abszolút favoritok, mindkettőt imádom! Kíváncsi vagyok, vajon ezek a regények hozzák-e azt a humort és azokat a karakterelemeket, amit a filmekben annyira imádok!
A rendelésem mellé sikerült akciósan hozzácsapni William King Terrarch-Krónikák első két kötetét, amik a fülszövegük alapján keltették fel a figyelmem. Majd kiderül, beváltják-e a hozzájuk fűzött reményeim...

Az Európa Kiadó ismételt akciója szintén tartogatott számomra kellemes meglepetést, ugyanis két régóta kívánságlistás könyv, a Járvány idején és a Csernobili ima is számomra kihagyhatatlan áron volt elérhető náluk, így le kellett rájuk csapnom! Még olvasásra várnak, de ezen mielőbb szeretnék változtatni.

A Líra Hőségakciója ismét megtalált, most 6 könyvet sikerült tőlük kedvezményesen beszereznem.
Giordano könyveivel régóta szemezek, a címei érdekesek, az önfejlesztő és önismereti könyvek mostanában érdekelni kezdtek, ezért "próba cseresznye" alapon a kosaramban landolt.
A vér és remény szintén újkeletű holokauszt-érdeklődésem miatt került beszerzésre. Még molyon is elég ismeretlen könyv (hárman olvasták és ketten értékelték), viszont pár száz forintért és a két 5/5-ös értékelés miatt úgy éreztem, egy próbát mindenképpen megér az olvasása...
Ahern írásai elég megosztóak számomra - némelyik könyvét nagyon imádtam, némelyik viszont nagyon nyögvenyelősre sikeredett szerintem. A Lány a tükörben a molyos értékelések alapján az utóbbi kategóriába tartozik, ám mivel rövid és kisalakú (miért is passzolna a polcon a többihez?), adok neki egy esélyt.
Jane Green - Nyári titkok c. kötete az érdekes fülszövegnek és a szép borítónak köszönheti, hogy a kosaramba került. Sem az írónőről, sem a műveiről nem hallottam eddig, olvasás után pedig majd kiderül, hogy szeretném-e megismerni...
Harris Ötnegyed narancsa szintén régóta listás volt, így semmiképpen sem hagyhattam ott az akciós polcon!
Ludányi Bettina barátnőm egyik kedvence (az írónő minden kötete a gyönyörű polcán csücsül), én viszont még semmit sem olvastam tőle. Mivel Drága Barátnőm elég sokszor a "Pedig annnnnnnyira tetszene Neked!" felkiáltással beszél a könyveiről, így nem volt kérdés, hogy előbb-utóbb meg kell ismerkednem vele. Ha minden jól megy, szeptemberben kézbe is veszem ezt a kötetet.

A Legendás állatok és megfigyelésük kalauzok molyos vásárlás által, a hosszú évek óta tartó "Harry Potter univerzum" illetve a film kiváltotta rajongásom eredményeként kerültek a polcomra. Még csak belelapozgattam ezekbe, de az illusztrációkért oda meg vissza vagyok! Az Alma Matert pedig hirtelen ötlettől vezérelve néztem ki magamnak ugyanennél a molynál. Az értékelése nem éppen jó, a könyv pedig a maga 792 oldalával elég ijesztő, de úgy gondolom, egy próbát teszek vele...

Bowen - Kennedy Ez a srác c. kötetét barátnőmtől kaptam, amit nagyon szépen köszönök itt is! Tavaly márciusban kölcsönkönyvként olvastam és rögtön repült is a kívánságlistámra, mert imádtam, így mindenképpen a polcomon szerettem volna tudni. Barátnőm viszont nagyon nem szerette, ezért hozzám vándorolt ez a gyönyörűség! A folytatást pedig már nagyon várom!

Az Éjszakai műszakot férjem "unszolására" rögtön az elején előrendeltem a kiadótól, amint láttam a hírt, hogy újra kiadják ezt a gyönyörű kötetet. Az intézet pedig véletlenül bekerült mellé a kosárba, így gyarapítva könyvespolcom King-szekcióját. Mindkét könyv olvasására a közeljövőben sort szeretnék keríteni.

Összesítve augusztusban 20 új polclakóm lett, ebből 19 könyvet vásároltam, 1 könyvet pedig ajándékba kaptam.
Most már ideje lenne visszafognom magam, de hát az nem megy olyan egyszerűen...