Erin Watt - Megkopott ​korona (A Royal család 3,5)

A nyári olvasmányaim nem kicsit komorra és sötétre sikeredtek, így sajnos olvasási válságba kerültem. Az aktuális könyvem Kinghez hűen ismét sötét, így egy igaz tortúra volt a Tortúrát olvasni a héten, ezért úgy gondoltam, visszatérek egy kicsit a könnyedebb témákhoz, azon belül is egy olyan sorozathoz, amit az első három rész alapján nagyon megszerettem. Molyon eléggé le van húzva ez a rész (73%), de nekem tetszett, hozta a már megszokott Royal-színvonalat számomra.

screenshot_20200920_200502.jpg

(Kép forrása: moly.hu)

Örültem, hogy Gideonról szól ez a rész, mert az eddigiekben szinte csak mellékszereplőként tűnt fel, sok kérdőjelet hagyva bennem arról, ki és milyen is ő valójában. Ebből a kiegészítő kötetből megtudhatjuk a teljes sztorit, hogy mit miért tett és miért úgy, ahogy.

Nem volt benne meglepetés vagy fordulat, túl sok minden nem is történt, de teljes mértékben kikapcsolt és olvastatta magát. 

Gideon karaktere abszolút pozitív lett. Nem kedveltem meg annyira, mint Reedet vagy Eastont, de mindenképpen szerethető karakternek érzem. Tetszett a kitartása, az elhatározása, és hogy azért mindent megtett.

Savannah-val olyan semmilyen viszonyom lett... Voltak kedvelhető megmozdulásai, ugyanakkor sok mindenen csak a fejem fogtam vele kapcsolatban - de már az is valami nálam, hogy nem rühelltem...

Tetszett, hogy két idősíkon íródott a könyv, így amellett, hogy a jelenben mi történik szereplőinkkel, megtudhattuk, mi játszódott le a múltban velük és köztük, illetve az előző kötetekben csak érintőlegesen említett dolgok hátterében pontosan mi áll.

Összességében azt hozta, amit vártam tőle. Kicsit kirángatott a komorabb olvasásaim közül és kikapcsolt.

A következő részre nagyon kíváncsi vagyok, mert a számomra Royal No.1 Easton történetét olvashatom! 

5/4,5