Summer Book Tag - Nyári olvasmányaim

Ezt a tag-et először @Ella19-nél láttam molyon és megtetszett, így gondoltam kitöltöm én is :) 

Magamhoz képest amúgy is régen volt bejegyzés - sajnálatos olvasási válságom ki tudja meddig kínoz még... 

img_20200923_194934.jpg 

1. Jeges ital - Egy frissítő könyv

Nyáron valahogy inkább komorabb könyveket sikerült olvasnom, de Susannah Skiethen - Hogyan tovább? c. kötete mindenképpen frissítőleg hatott rám - régóta nem tetszett már ennyire egy romantikus, mint ez! 

2. Vattacukor - Egy könyv, ami bolyhos és édes

Nem igazán olvasok bolyhos és édes könyveket, bár van pár kiszemeltem, ami első ránézésre ebbe a kategóriába tartozik - de ezt persze csak olvasás után tudnám megmondani... 

3. Szemüveg - Egy sötét könyv

Ide egy kész listát fel tudnék sorolni - főleg SK művei közül -, számomra viszont mindenképpen a Cujo a legjobban ideillő. Cujo szemszöge és az anya gondolatai mélyen megérintettek... 

4. Piknik egy esős napon - Egy szomorú könyv

Jankovics Éva - Stroke. A személyes érintettség miatt végig vérzett a szívem, az utolsó fejezetnél pedig zokogtam. De egy csodálatosan megírt regény és hűen tükrözi a valóságot. 

5. Homok - Egy könyv, ami idegesített

Szerencsére ilyen könyv nem akadt a kezembe, bár általában nem a könyv, hanem a szereplők szoktak idegesíteni... 

6. Nyári kasszasiker - kedvenc filmadaptáció

A filmadaptációkkal mindig hadilábon állok - egyrészt kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak ki az adott könyvből, másrészt viszont szinte kivétel nélkül üvöltöm folyamatosan, hogy "Ez nem is így történt!". Ha kedvenc nem is lett, de az Az új adaptációja (az első rész) egész jól sikerült. 

7. Leejtett fagyi - Egy könyv, amit jónak reméltél, de nem volt az

Shalini Boland - A titkos mama volt ilyen. Jó alapsztori, jó bevezetés, aztán valahol elsiklottunk egymás mellett... Lehetett volna ez jobb is... 

8. Pálmafa - Egy magas könyv, amit szerettél

Ilyen nem került a kezembe... 

9. Tábortűz - Egy könyv, amit el akarsz égetni

Az szentségtörés lenne! Még a legrosszabb könyvvel sem tenném meg! 

10. Tűzijáték - Egy könyv, ami berobbant a köztudatba

Orvos-Tóth Noémi - Örökölt sorsa szerintem ilyen. Egyre több helyen tűnik fel, akár a molyt, akár Facebookot, akár a vloggereket nézem