Summer Book Tag - Nyári olvasmányaim

Csonka-Szabó Brigitta meghívott, hogy töltsem ki ezt a booktaget. Örömmel elfogadtam, bár a mostani lelkiállapotomban nem volt egyszerű. Másfél hónapja, minden nap kezembe veszek egy könyvet, és majdnem azzal a lendülettel le is teszem. Bár nagyon hívogatnak a könyvek, szeretnék is olvasni, de nem megy. Talán majd most!!

summer_book_tag_era.jpg

1. Jeges ital - Egy frissítő könyv

Bíró Szabolcs: Elveszett csillagok. Imádom Egert mint várost, nagyon, nagyon szerettem Az Egri csillagokat, hatalmas öröm volt felfedezni ezt a könyvet, főleg miután elolvastam. Muszáj, hogy a polcom dísze legyen!!

2. Vattacukor - Egy könyv, ami bolyhos és édes

Baszki! Ilyen hülye kérdést. Bolyhos? És Édes?
Fogalmam sincs mi tartozik ide

A válasz: Jó ideje nem olvasok ilyen típusú könyveket.

3. Szemüveg - Egy sötét könyv

Stephen King: Carrie. Nem nagyon szeretem az ilyen típusú könyveket, ki is kellett lépnem hozzá a komfortzónámból.

4. Piknik egy esős napon - Egy szomorú könyv

Ritkán olvasok szomorú könyvet, nagyon le tud amortizálni, és amennyire lehet kerülöm. Ludányi Bettina: Kettőnk titka volt talán a legszomorúbb, de inkább meglepő volt.

5. Homok - Egy könyv, ami idegesített

Suzanne Wolf: Jelvény mögött c. könyve. Lehet nem jókor találtunk egymásra.

6. Nyári kasszasiker - kedvenc filmadaptáció

Egy filmadaptációt olvastam, Stephen King Carrie-jét, de nem lett kedvenc.

7. Leejtett fagyi - Egy könyv, amit jónak reméltél, de nem volt az

Dee Dumas: Piszkos alku. Nagyon akartam szeretni

8. Pálmafa - Egy magas könyv, amit szerettél

Ha Jeffrey Archer: Majd az idő eldönti, magas könyvnek számít, akkor őt nagyon szerettem, tényleg minden volt benne, amit szeretek!!

9. Tábortűz - Egy könyv, amit el akarsz égetni

Könyvet nem égetünk, bár néha viszket a tenyerem, de a könyv az szent!

10. Tűzijáték - Egy könyv, ami berobbant a köztudatba

Bíró Szabolcs: Elveszett csillagok c. könyve, legújabb hírek szerint filmet forgatnak belőle, amit nagyon várok!