Csoda, az év utolsó napjára!!

img_20201231_120343.jpg

Reggel felkelvén, azon gondolkodám, mit is fogok az év utolsó napján olvasni. 3 könyv is esélyes volt, de egy kiesett a rostán. maradt 2. Melyik is legyen?! Rácz-Stefán Tibor : Éld át a pillanatot c. regénye avagy Sarah J.Maas: A hajnal tornya? mindkettő hívogatott. gondoltam beleolvasok, talán így könnyebb lesz a választás.......hajh! csak még jobban kínlódtam, vajh melyik? Aztán Rácz-Stefán Tibor könyve mellett döntöttem, gondoltam nappal olvasom a papír formátumot, este meg majd az ebook-ot A hajnal tornyát. Az első fejezet lenyűgözött, magába szippantott. Most így 2 órával a kezdése után már a felénél járok, és nem bírom letenni, hogy milyen lesz a készülő zsemlém, majd kiderül, mit felejtettem ki belőle! Már most imádom!! Így az utolsó napra kaptam egy csodát!! Na, megyek is tovább olvasni!!!!