Egy klasszikus mese bővítve. Hamupipőke átirat!

img_20210325_155504.jpg

 

Kicsit félve vettem a kezembe ezt a mese átiratot. Egyik kedvenc mesém, kíváncsi voltam mi is sült ki belőle. Hát, rendesen meglepődtem! Nagyon szeretem a meséket, nem szégyellek felnőtt fejjel is a kezembe venni 1-1 mesekönyvet, vagy megnézni egy mesefilmet.  Nagyon kedves mese kicsit kibővítve, kicsit átírva! Itt már nem csak a gonosz mostoha gonosz, itt megjelenik a nagyherceg is. Nyugodtan kezet is foghatnának, ki a nagyobb szarkeverő. Nagyjából a klasszikus mese vonalát követi.Nagyon szerettem Károly herceg nagynénjét is, érdekes karakter, helyén van a szive. Hamupipőke elmegy az ominozus bálba, összeismerkedik a herceggel, éjfélkor elrohan, mert ahogy elüti az óra a 12-öt, hintója visszaváltozik tökké, lovai egérré és a ruhái rongyokká, Üvegcipellőjét elhagyja, amit a herceg megtalál, és ez alapján keresteti szíve hölgyét. Nem találják, és hogy ne is találják meg, a mostoha eladja egy férfinak Hamupipőkét, és innét begyorsulnak az események, miután megszökik, Louisa megtalálja, és magával viszi a palotába, ahol is le leleplez egy összeesküvést. Végig fenntartotta az izgalmat, egy percig sem unatkoztam. A rossz elnyeri bűntetését, jó meg a jutalmát, ahogy egy mesében illik. Csak ajánlani tudom, a többi sorsfordító történetet is el fogom olvasni!!