Csernovszky-Nagy Alexandra: Mimi

covers_632760.jpg

 

Épp most fejeztem be a könyvet, ami maga volt a csoda. Nem is tudom mit írhatnék hirtelen, mert túlcsordulnak bennem épp az érzelmek. Az utolsó 30-40 oldalt bőgve olvatam. Tudom az eszemmel hogy így helyes, és jó a befejezés, de minden más porcikám hadakozik a vége ellen. Legalább 100 csillagot adnék rá, így visszaadni az érzelmeket, hogy az olvasó ilyen szinten átélje, ritkaság. Minden sorából áradt a szeretet, melengette a szívemet. Minden szereplő a szívemhez nőtt, vagy így, vagy úgy, de megérintettek. 16 év történései, benne a nagy Pesti árvíz, a 48-as forradalom előzményei, majd utóhatásai. A Lina künyvek előzménye a Mimi. Jó volt olvasni a kis Lináról, és Mimi fiatalkoráról. Elmondhatatlanul imádtam minden betűjét. Sokáig halogattam, kicsit tartottam az előzménykötettől, de kár volt! Fantasztikusan írja le az írónő  a családi összetartást, testvéri szeretetet, a ragaszkodást!Csak ajánlani tudom meleg szívvel mindenkinek, mert egy csoda! Nagyon várom a folytatásokat, ezután még jobban! Ugye jön hamarosan? Ugye?? Köszönöm hogy olvashattam. Ha lecsitul a bennem kavargó érzések sokasága folytatom az értékelést!!