Régi polclakóm.....

covers_216620.jpg

 

Nagyon szeretem Lesley Pearse írónőt, az összes könyve itt csücsül a polcomon. A Tara c. könyvét 2 évig vadásztam mire sikerült megszereznem. Az Árnyak c. könyvre még nem került sor... passz miért, de most leporoltam és elkezdtem olvasni egy kihívás miatt. Mondták, hogy más mint az előző könyvei, nagyon nem tartottam tőle, mert jól ír az írónő, és az eddigi könyveit nagyon szerettem. Meg kell mondjam, hogy ledöbbentem, mert mintha nem is Ő írta volna. Napjainkban játszódik, és krimi, ezzel még nem is lett volna baj, de nem tudom hova tenni a könyvet. A többi könyve is lassú folyású, ez is, de egyszerűen nem tudtam szeretni.Sok lesz benne a szenvedés azt sejtettem, de ami a hősnő nyakába zúdult, az 3 embernek is sok lett volna. Szépen, lassan derülnek ki a titkok, lassan jut eszébe Lotte-nak a múlt. Hangok, illatok, képek idézik fel benne a múltat, a szörnyű múltat.Hát nem a legerősebb könyve Pearse-nak. Csalódás volt nekem , többet vártam.