A lelkek szava..

received_881917792711727.gif 

Hatalmas megtiszteltetés ért nemrég! Gabriel Russ író megkérdezte, kiadás előtti 2 regényét elolvasnám-e. Megmondom őszintén meglepődtem, egyben megmelengette a szívemet. Mondtam is Gábornak tőlem érdemi elemzést ne várjon, mivel én érzelmi szinten véleményezek. Mondta, hogy pont ezt várja.Tiszta lázba égtem, hogy meg tudok-e felelni az elvárásoknak.  Még soha nem voltam egy könyv előolvasója sem.... bocsi...ez így nem igaz, mert barátnőm első könyvét én olvastam el kiadás előtt.

Az egyik könyvének feltételezett címe (ez még korántsem bíztos, úgy ahogy a borító sem):

A lelkek szava

Ez a könyv az újrakezdésről szól. Néhol mélabús, néhol vidám, de alapjáraton léleksimogató. Azért Gábor itt is sikeresen megbőgetett, de már kezdek hozzászokni.  Egy kedves öreg bácsiról szól, Gyuri bácsiról, aki egy szociális otthonban lakik, és egy nővérkéről, aki ebben az otthonban dolgozik. Az Ő múltjukat, jelenüket, és jövőjüket  meséli el. Barátság szövődik köztük, egy mély és bizalmas barátság, Gyuri bácsi mesél  a múltjáról, szerelméről, hogy élte meg a háborút. Mesél arról hogy fordulnak ki az emberek önmagukból a hatalom hatására. A nővérke is elmeséli féltett titkát, miért kellett Magyarországra költöznie. Egy kedves taxis is felbukkan a történetben, hármójuk között kialakul egy mély barátság. Szívem, lelkem simogatta ez a kedves, megható könyv. Már alíg várom hogy papírformában is a kezembe tartsam!

Köszönöm Gabriel Russ hogy elolvashattam a könyved, nagy élmény volt! Remélem hamar talál kiadót a regényeihez, kár lenne értük ha a fiók mélyén lapulnának, ennél sokkal értékesebbek!