Anne L. Green: Toszkána vére

covers_645890.jpg

 

 

Mikor megláttam ezt a borítót, tudtam hogy ezt nekem el kell olvasnom. Hihetetlen gyönyörű ez a borító. Vonzott, hívott, csábított, majd beszippantott. A lányom vette meg, mikor Szekszárdon voltunk Anne L.Green és Karády Anna Író-olvasó találozón, és dedikáláson. Kicsit félve kezdtem bele, mert olvastam Anne L.Green-től könyveket, és számomra túl erotikusak. Na, de ez a könyv valami fenomenális volt. Volt benne sex, de egészséges összetételben, az egyensúly nem borult meg. Hihetetlenek a tájleírások, mintha csak ott lettem volna, és engem is simogatott volna a szél, sütött volna a nap. Átéreztem minden pillanatát, együtt sírtam, nevettem, zokogtam, szorítottam, izgultam a szereplőkkel. Hát Anne, ez valami zseniális lett! 

Tetszett a váltott szemszög. Cathlynt nagyon megszerettem, egy igazi cserfes, határozott csaj, aki tudja mit akar, és meg is valósítja. Daniele viszont mikor találkoznak éppen nagyon elkeseredett, mert nem tudja hogyan mentse meg a családi birtokot, de Kati segít neki. Együtt sok mindenre képesek. A találkozásuk se volt éppen zökkenőmentes, nagyon jókat nevettem a szópárbajukon. Egy fantasztikus világba cseppentem, ahonnan nem is nagyon akartam eljönni. Nagyon szerettem Cathlyn szüleit, valami haláli volt a találkozásuk. Imádtam minden pillanatát, természetesen függővéggel zárult! Azonnal folytatnom kell!!!

Köszönöm az élményt!