Karády Anna : A füredi földesúr

covers_658870.jpg

 

Ó mennyire vágytam vissza ebbe a világba, teljesen rabul ejtett. Folyamatosan ott volt bennem a kérdés, én hogy élném meg ezt a helyzetet. Ezzel az ésszel, tudással már nehezen, de szerintem én valami hercegkisasszony, vagy valami hasonló lehettem a rokonok, barátok véleménye szerint.

Ahogy elkezdtem olvasni a könyvet, teljesen magába szippantott, és nem engedett. Imádom Oroszy Mihályt, Annát, és a többieket.Ebben a könyvben még jobban előjönnek a két világ közti különbségek. Szegény Anna, nem volt egyszerű ebben a világban helytállni, miután megszokta , hogy a mi világunkban gyakorlatilag egyenlők a nők és férfiak, akkor viszont teljesen férfiuralom volt, a nőknek kuss volt a neve. Nem egyszerű ezt feldolgoznia Annának, mivel Ő egy erős, büszke nő, de be kell látnunk hogy az a világ más, és idomulni kell, ebben nagy segítségére van Katica. Oroszy Mihály nagyon igyekezett, de a bőréből Ő sem tudott kibújni. Nehéz volt az agyamnak átállni az abban a világban lévő szokásokhoz. Nagyon zavaró viszont az, mikor valaki az érzelmekkel zsarolja a másik embert, és megvonja tőle a kedvességet, szexet, mert most haragszom rád. Annát néha péklapáttal tudtam volna megverni ez miatt, közben valahol meg is értettem miért így tett. Abban a világban Ő sem nagyon találta a helyét. Ostor továbbra is nagy kedvenc, most már sokat megtudtunk a múltjáról, de belőle még több kell! Szereti Vicát, de felvállalni nem meri, fél attól hogy elveszíti, de remélem előbb, utóbb eljut a felismerésig hogy egymásnak lettek termtve. Imádom ezt az érzelmi utazást amit ez a könyv nyújt. Igazi érzelmi hullámvasút. Hol együtt sírtam a szereplőkkel, hol együtt örültem velük. Már alíg várom a folytatást. Kíváncsi vagyok hogy alakul a sorsuk. 

Természetesen nem bírtam magammal, és ellátogattunk a Koloska-völgybe, ahova vittük magunkkal a könyvet is. A tavat nem találtuk, de sok időnk nem volt, de míg itt vagyunk B.füreden még kilátogatunk.

Köszönöm hogy olvashattam, hatalmas élmény volt!!

256025775_4578348605544732_3360105578988657995_n.jpg