Paolo Giordano - Járvány idején

Hát nem tudom, hol is kezdjem...

Hogy régen olvastam már ennyire rossz könyvet? Hogy a molyos adatlapon szereplő 128 oldalból maga a történet 74 oldal? Hogy ezek az oldalak is nagybetűsek, vastag margókkal és sorközökkel vannak? Hogy a fennmaradó oldalak az író más művének részletei?

A lényeg, hogy kimondhatatlanul csalódott vagyok!

img_20201005_213348.jpg

Az alapsztori nagyon jó - lehetne. Érdekes lenne a téma, hogy a társadalomra, az emberekre, azok gondolkodására hogyan hat napjaink globális szinten terjedő vírusa. Érdekes lenne, de csak lenne...

Minden fejezet valamilyen szinten külön témákat dolgoz fel, csakhogy ezek a fejezetek 2, max. 3 oldalasak - minden magyarázatba és elgondolásba csak belekap a szerző, szinte semmi sincs kidolgozva a könyvben!

Az egyik "fejezetben" még billiárdgolyók vagyunk, pár fejezettel később meg idézem: "Nem vagyunk billiárdgolyók". Szóval én tudom magamról, hogy nem egy billiárdgolyó vagyok, de valamit nem értek. Ha hoz egy hasonlatot, nem sokkal később miért a szöges ellentét a hasonlat? Jó voltam szövegértésből, de ez számomra nem kicsit volt magas... 

Az író több könyvével szemeztem már, de ezek után nem valószínű, hogy ha csak nem ajánlja valamelyiket nagyon(!!) valamelyik figyeltem, a kezembe veszem valaha is! Hatalmas csalódás volt, még az 50%-os akciós árat is sajnálom érte! :(

A szerk. megjegyzései pedig bagatell dolgokat magyaráznak meg, ami nem kicsit zavart, de szerencsére csak három ilyen csillagos magyarázat kapott helyet a könyvben...

2/5