Cry Baby Book Tag

Molyon Fire_bird hívott ki a napokban a kihívásra, amit nagyon köszönök! 


cry_baby_1.jpg

1. Cry Baby: Egy könyv, amin sírtál:

Van jó pár szívemig hatoló könyv, aminek olvasása közben rendesen fogyott a zsepi... A legutóbbi két sírós: Jankovics Éva - Stroke c. kötete volt az egyik. Személyes érintettségem miatt nem is volt kérdés, hogy megkönnyezem, de valószínűleg anélkül is meghatott volna ez a könyv. Nem igazán ismert, de én bátran merem ajánlani! Hogy miért, azt itt olvashatjátok :) A másik pedig Fredrik Backmantól Az ember, akit Ovénak hívnak, mely szintén kedvenc könyv lett nálam, bővebben róla itt olvashattok :) 

2. Dollhouse: Kedvenc részed egy sorozatból:

Itt egy könyvet képtelenség lenne választanom... Samantha Shannon - Csontszüret, mert beleszerettem a világba. Karen Marie Moning - Keserű ébredés, mert beleszerettem Jericho Barrons-be. Elle Kennedy - A pont - mert Dean a no.1! A Rudnay-gyilkosságok Böszörményi Gyulától, mert a Báróért és Gyula bácsi írásaiért oda, meg vissza vagyok! És még folytathatnám a sort...

3. Sippy Cup: Egy olyan könyv, amiről bemeséled magadnak, hogy jó, de igazából nem az (legalábbis szerinted):

Nem szoktam becsapni magam sem. Ha egy könyv nem jó, nem fogom még magamnak sem az ellenkezőjét állítani. 

4. Carosuel: Egy könyv, aminek az adaptációja jobban tetszett, mint maga a könyv:

Ransom Riggs - Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei. A film miatt olvastam el a könyvet, de abszolút nem azt hozta, amit vártam tőle - gyorsan túl is adtam a könyvön.

5. Alphabet Boy: Kedvenc kötelező olvasmány iskolában. Most a klasszikusokra gondolok nem a választhatókra (ha van/volt valakinek még ilyen):

Molnár Ferenc - A Pál utcai fiúk. Az egyetlen kötelező, amit el is olvastam anno és imádtam! A közeljövőben újra szeretném olvasni - kíváncsi vagyok, ennyi idős fejjel milyen érzéseket vált ki belőlem. 

6. Training Wheels: Egy könyv, amit próbáltál elolvasni, de nagyon nem ment:

Gordon Dahlquisttől Az álomfalók. Nem nagyon szoktam könyvet félbe hagyni, de ezzel nem bírtam. A polcomon még ott van, a téma tetszene is, így lehet kap még egy esélyt... 

7. Soap: Egy könyv, amit a kádba is magaddal vittél, olyan jó volt:

Zuhanyzónk van, így kicsit érdekes lenne egy ilyen szituáció :D Amúgy nagyon vigyázok a könyveimre, így kád esetén sem vinném a fürdőbe egyik könyvem sem, nehogy baja essen. 

8. Pity Party: Kedvenc könyv, amit szülinapodra kaptál:

Becca Prior - A tanítvány 1-2. Mindkét könyvet nagyon szerettem, és ha sikerül beszereznem a többi részt, egy újraolvasással egybekötött maratont is tartani akarok mindenképpen. Azért ezeket a köteteket választottam ide, mert az írónő szülinapi köszöntéssel egybekötött dedikálását tartalmazzák *-*

9. Tag You're It: Egy könyv, amit most utálsz, de régen a kedvenced volt:

Egyik kedvencem sem tudnám megutálni, max. érdektelenné válik legrosszabb esetben... Konkrét könyvet nem tudok ilyent, de Abbi Glines -  Sea Breeze sorozatával valahol elsiklottunk egymás mellett... Egyik rész még kedvenc volt, pár év kihagyás után viszont a következő résznél azon gondolkoztam, ezt hogy szerethettem régen, mert nagyon nem jött be... 

10. Milk and Cookies: Tudom, nem könyves, de mi a kedvenc ételetek/italotok olvasáshoz?

Szeretem a teát is, de mindenképpen a koffeinista csoportba tartozom - dupla kávé, cukor nélkül, kevés laktózmentes tejjel. Persze a nem maszatolós nasikat sem vetem meg, főleg, ha annyira jó a könyv, hogy evés miatt nem akarom letenni - így legalább valami kerül a pociba :D

Nem hívok ki senkit, akinek tetszett, nyugodtan töltse ki :)