Egy kis csoda a szürke hétköznapokban.

img_20210131_174220.jpg

Nagyon régóta szemeztem a könnyvvel. Megfogott a borító. Amint lehetett le is csaptam rá ebook-ban.Majd megérkezett papírformában is. Mindennap megnézegettem, megcsodáltam, és szó szerint csorgott érte a nyálam, mégsem olvastam el, de most úgy érzem megérett rá az idő. Gyönyörű a borító, egy gondom azért csak volt vele, a hátoldal sötét, sötétek rajt a betűk, én alíg láttam elolvasni a fülszöveget., de ez mit sem vont le az iránta való rajongásomból. Beleolvastam, és ott is ragadtam. Fantasztikusan megírt könyv, egy fantasztikus világgal. Megaira, a főszereplő csaj, hát nem igazán lopta bele a szívembe magát, izgultam érte, de szeretni nem tudtam, főleg azután ahogy néha beszélt a tanárával, tiszteletlenül, ami az én fülemnek, lelkemnek bántó volt. Igazi erős csajszi, erős személyiség, nem egy puhány. Christopher,( az egyik tanár), na ő az egyik kedvencem. A titokzatosság, kiismerhetetlenség álarca mögé bújik, de imádnivaló személyisége néha előcsillan. Nagyon jó fej barátai vannak. Gondolom ez még csak a bemutatkozó kötet, amely felvezeti az eseményeket, de engem megvett. Annyira imádtam olvasni, letehetetlen volt, tegnap este majdnem éjfélig olvastam, mire végeztem vele, mert tudnom kellett mi történik velük. Iszonyúan várom a következő részt, remélem hamarost a kezembe foghatom, mégha ekönyvbe, akkor is. Imádom, csodaszép, polcom egyik dísze!!! Köszönöm hogy olvashattam!!!!