Anne L. Green: Toszkán örökös

covers_691638.jpg

 

Természetesen azonnal folytatnom kellett, mert kiszúrta volna az oldalam a kíváncsiság. Az első részt imádtam, és ahogy már megszoktuk, függővéggel zárult az első rész. Azzonnal a magaménak akartam tudni! Hát nem csalódtam! Ennyi kalandot, izgalmat mint amit hősink átélnek egy életre elég, nem pár hónapra. De az izgalmakat oldotta a humor. Ugyanazt az érzelmi hullámvasútat bejártam, mint az első részben. Tobzódtam az érzelmekben. Újra átéltem azt a fantasztikus utazást, megint ott találtam magam Toszkána szívében, és kóstolgattam a fantasztikus borokat. Istenuccse kedvem támadt olyan igazi Toszkán borhoz, de ez csak álom marad. A krimiszál, a romantika és a humor fantasztikus elegye hatalmasat ütött! Egy csomó titok, ami még megoldásra vár!  Még akarok ovasni róluk! Természetesen ez is függővég...... De jól kiszúrtam magammal a befejező rész majd csak fél év múlva érkezik.........

Köszönöm ismét ezt az élményt, iszonyúan várom a 3.részt, és ahogy mondtad is a dedikáláson az lesz igazán ütős, és a Te kedvenc részed, mindezek tudatában nehéz lesz a várakozás!