Cserháti Éva: Szabadulószoba

img_20220107_175204.jpg

 

Cserháti Éva ismét fantasztikusat alkotott! Sokkal jobban tetszett mint az első rész. Nagyon jó volt visszatérni újra ebbe a világba, jó volt újra a K.É.Z. tagjai között lenni. Egyre jobban szeretem ezt a kis csapatot, akik már fantasztikus csapattá váltak.  Telki-Nagy komoly erős nő, legalábbis annak szeretne látszani, de néha előbukkan a gondoskodó nő és anya. Admin, a szerető nagymama, és számítógép guru! Magyar Vanda az okos, de bizonytalan nő. Köteles aki gyengéd, bizonytalan, de mégsem elveszett. Vasvári a szeszkazán, aki folyton változni szeretne, és játssza a macsót, de ez nem mindig sikerül. Mellette aggódó nagypapa, aki szeretne sok időt tölteni az unokájával. Külön, külön van bennük kivetnivaló, de együtt fantasztikusak. Imádom a szócsatáikat, ahogy kiállnak egymásért. Jobban megismerjük őket közelebbről, féltem ettől a száltól, de ez csak jobbá tette a történetet. A történet fordulatos, izgalmas, letehetetlen! A szereplők kidolgozottak, szerethetők, még nemdebár is!. Bartos egyre unszinpatikusabb. 

Suba Csaba ajánlására vettem kezembe a könyvet! Ezer hála és köszönet Neki, mert borító alapján nem vettem volna kézbe, és nem azért mert csúnya a borító, hanem, mert nem fogott meg. Sőt mondhatnám hogy tetszik is, mert letisztult és egyszerű, de nem vonz hogy olvassam el! Ezért köszönöm hogy Csaba ajánlotta!!

Köszönöm hogy olvashattam, már alíg várom a 3.részt! Csak ajánlani tudom mindenkinek, mert fantasztikusan jól ír az írónő!!