Visszatértem! 2021. első félévi mi történt velem?!

Book Haul, könyvespolc átrendezés, dedikálás és pár szó rólam...

Az elmúlt fél év elég sűrűre sikeredett számomra, az utóbbi 3 hónap pedig elég sok változást hozott az életembe. Nyugi, nem írok regényt magamról, de azért pár mondatban összefoglalom, miért is tűntem el ennyire... Remélem nem bánjátok - ha nem szeretnétek olvasni, nyugodtan ugorjatok a következő bekezdésre ;)
Körzeti ápolóként dolgozom, így február végén a COVID19 elleni védőoltások beindulásakor nem kevés adminisztratív munka szakadt a nyakamba, illetve pont erre az időszakra (március eleje) esett, hogy elhatároztam, diétába fogok és végre elkezdek mozogni. A sok stressz, ami a munkámmal járt eléggé megviselt (mindenre odafigyelni, tervezni, szervezni - ebben szerencsére hatalmas segítséget kaptam -, jelenteni kismillió helyre), nem igazán tudtam koncentrálni másra, folyton azon pörgött az agyam, biztos mindent megcsináltam-e és azt jól csináltam vagy elcsesztem.... A mozgás beiktatása az életembe így még kapóra is jött - nem gondolkodtam, csak csináltam a gyakorlatokat. Egy hónap múlva pedig a diétámból életmódváltás lett, ami szerintem életem legjobb döntése volt! Mivel ez nem olyan egyszerű dolog azért, így minden más háttérbe szorult a munka és a megfelelő táplálkozásra való áttérés és odafigyelés mellet - ezért 3 hónapig még könyvet sem fogtam a kezembe...

De ennyit rólam! Nézzük, mi történt könyvek tekintetében az elmúlt fél évben velem :)

209447600_236060188123713_2014471941943836363_n.jpg

Idén nem igazán gyarapodott a könyvespolcom, mivel nem olvastam, könyveket sem vásároltam - 6 új polclakó azért beköltözött hozzám, bár ezt csak Erámnak köszönhetem, ugyanis 5 kötetet tőle kaptam...

A szerelem kézikönyve januári beszerzés, 2019. novemberében olvastam már, de kellett belőle egy példány a polcomra is. Ahern könyvei nagyon jól ki tudnak kapcsolni, ez a kötet is nagyon tetszett!

A Rád találtam-mal és a gyönyörű könyvjelzővel Erika barátnőm lepett meg februárban, ráadásul dedikált példány, így az örömöm határtalan volt! A sorozat első részét nagyon szerettem, a Második esély már a kívánságlistámon csücsül, de mivel azt még nem olvastam, ennek a novellának várnia kell egy kicsit.

A nép igazsága húsvéti ajándék volt Erámtól, ezzel a kötettel tértem vissza az olvasáshoz nemrég - jelenleg a felénél járok és nagyon tetszik!

Az Egy darabnyi világ, A király és A kötelék szintén Erikától költözött hozzám. Rendelt ugyanis egy zsákbamacska csomagot, ami sajnos nem igazán nyerte el a tetszését. A király már megvolt neki, a másik két könyvre pedig lecsaptam, fülszöveg alapján érdekesnek tűntek. A FTT sorozatnak még csak az első 6 részét olvastam, így A király még egy darabig olvasatlan marad - az első hat részt amúgy imádtam! A másik két könyvet pedig szerintem hamarosan sorra kerítem...

Az olvasmánylistám is elég rövid eddig az idén: egy tavalyi olvasás befejezése és 7 elolvasott könyv. A tavalyról áthozott könyvem az Ártatlan vagyok, mely tiszteletpéldányként került a kezembe, az értékelést itt olvashatjátok.
A Karácsonyi leveleket (ennek az értékelésével még lógok) és az Amíg élünket a Jézuska hozta, utóbbiról az értékelésem a címre kattintva eléritek. Illetve befejeztem az Üvegtrón sorozatot, amiről szintén nem készült még bejegyzés.

209593410_842932053309673_8112809414128668167_n.jpg

A polcok festésre várnak, vettem is hozzá fehéret meg feketét is, csak éppen nem tudom eldönteni, melyik legyen...

A könyvespolcom is átrendezésre került, mert az idei köteteket csak úgy felraktam oda, ahol éppen hely volt. Tegnapelőtt este viszont addig nézegettem a rajta lévő káoszt, hogy átpakoltam szinte az egészet. A kialakult üres helyeken felbuzdulva pedig rendeltem is 14 könyvet a Líra Hőségakciójában - és magamat ismerve ez egy ismételt átrendezést fog eredményezni ;)

210142180_241262640870947_1059595395447870456_n.jpg

Az idei évem csalódása és boldogsága is egyben pedig az R. Kelényi Angelika dedikálás volt. Imádom az írónő könyveit, a stílusát és írásmódját, így mikor hallottam, hogy a közeli kisvárosba jön dedikálásra madarat lehetett volna fogatni velem! Ám mikor hallottam azt a részletet is, hogy csak védettségi igazolvánnyal lehet a könyvtárba menni, mérhetetlenül csalódott lettem...
Barátnőmnek hála azért 4 könyvem dedikálva lett - amiért nem lehetek elég hálás neki -, de annyira jó lett volna találkozni és beszélgetni vele! Erám bejegyzését a dedikálásról itt olvashatjátok!