Júliusi új polclakók

Július elég termékenyre sikeredett, az eddig 2021-ben beszerzett könyvek kétharmadát teszi ki ez a hónap - összesen 19 új könyvvel bővült a gyűjteményem! Mentségemre szóljon, hogy kaptam ajándékba is könyvet, cseréltem is és kihasználtam a Líra Hőségakcióját is.

kingek_labda_sulyzok_es_nasi_kicsimtol.jpg

A hónap elején Férjem kihasználta a Tesco akcióját és rögtön 4 King kötettel lepett meg - egyebek mellett. Mindegyik nagyon vágyott volt (nem csak a könyvek)így elmondhatatlanul boldoggá tett velük! A Kedvencek temetőjét el is olvastam szinte rögtön, az értékelésem róla itt olvashatjátok - kedvenc lett! A Minél véresebb és az Agykontroll (aminek az első két része még nincs meg) spoilerveszély miatt még nem került a kezembe, de A remény rabjait minél előbb szeretném sorrakeríteni. 

halhatatlan_szereto.jpg

A FTT 8. kötetét, a Halhatatlan szeretőt egy molyos csere által sikerült beszereznem, teljesen új állapotban. A sorozatot 2 éve kezdtem, kb. 1 hónap alatt eljutottam a Beavatás feléig, de sajnos azóta sem voltam képes folytatni. Nem kicsit eltelítődtem annak idején az erotikus könyvekkel és egyszerűen nem bírtam folytatni, pedig imádtam minden egyes részét - bár az említett kiegészítő kötet azért messze nem szippantott be úgy, mint az első hat rész. Mivel barátnőm példányait olvastam és beleszerettem a világba, mindenképpen szeretném a polcomon tudni az egész sorozatot, mert egyszerűen kell! Folytatni pedig még idén szeretném, ha nem is a Beavatással, akkor a soron következő 7. résszel...

julius_2021.jpg

A hónap végére befutott a Lírás rendelésem is, amiben a tényleg nagyon akciós könyvekre fókuszáltam: a 13 kötetért összesen 4.660 Ft-ot fizettem.
A Kávéházi pillanatok (amire már nagyon kíváncsi vagyok a pozitív értékelései miatt), a Talált tárgyak országa (Ahern általában jó döntés), és a Papa, mama, gyerekek (végre folytathatom a Hammarby-t!) voltak azok a kötetek a kupacból, amik már jó ideje a kívánságlistámon voltak, a többi könyvnél általában a borító/fülszöveg volt az, ami megfogott. Szita Szabolcs, Leon Uris és Katherine Webb esetében pedig maguk a szerzők voltak a vásárlásom okai - számtalanszor szembejött velem a nevük, és kivétel nélkül csak jó véleményeket olvastam róluk, így gondoltam beszerzem 1-1 művüket, aztán majd meglátjuk...
Az Erzsi bölcsességeit tegnapelőtt gyorsan ki is olvastam - értékelést csak molyon írtam róla, amit itt találtok.

a_ragyogas.jpg

Végül, de abszolút nem utolsó sorban egy rettentően és elmondhatatlanul vágyott könyv futott be hozzám: Stephen King - A ragyogás! Mióta Kinget olvasok és gyűjtök - 2020. májusa óta -, azóta vágyom erre a baltás borítós kiadásra és végre magaménak tudhatom! Szinte beszerezhetetlen, ha mégis árulja valaki, nem éppen keveset kér érte. Tavaly az Európa beharangozta az újrakiadását, elő is jegyeztem azonnal, madarat lehetett volna fogatni velem! Aztán jött a telefon a kiadótól, hogy nem ez, hanem a keménytáblás változata fog érkezni, igényt tartok-e így is a könyvre - mérhetetlenül csalódott lettem és visszamondtam a rendelésem. Már a polcomon volt az Álom doktor a puhatáblás verzióban és egyébként is amit csak lehet, ebben a kiadásban gyűjtök a Mestertől. Molyon viszont megjelent egy eladó példány, amire azonnal lecsaptam! A sarkával ugyan egy kiscica eljátszadozott (nekem kiskutyám művelt hasonlót pár könyvemmel kisebb korában, sőt a Rómeó és Júlia felét konkrétan szétcincálta), egyéb hibája nincs a könyvnek és úgy érzem, hogy 2.915 Ft-ért pk-val együtt, abszolút megérte! Ezt is mielőbb olvasni szeretném - valamikor régen láttam a filmet és nagyon kíváncsi vagyok erre a történetre!
És ezzel a kötettel végre kinőttem a King-polcom, újat kellett felszabadítanom - lassan, de azért gyarapszik a gyűjtemény...