Októberi bookhaul

Októberben 9 új polclakó költözött hozzám és ugyan a könyvstopom még mindig tart(ana), mentségemre szóljon, hogy névnapom volt :)

img_20201028_175659.jpg

A Csipkerózsikákat molyon vásároltam még október elején  - mert nem telhet el hónap, hogy legalább egy Kinget be ne szerezzek. A terveim között ugyan több kötet szerepelt, de hát nem mindig alakulnak úgy a dolgok, ahogy azt mi szeretnénk. Viszont lassan, de biztosan gyarapszik a King-gyűjteményem!
A borító élőben valami eszméletlen gyönyörű, teljesen oda vagyok érte! Még nem olvastam, de idén mindenképpen sort szeretnék rá keríteni.

A Lázár evangéliumát barátnőmtől kaptam névnapomra. Mióta ő elolvasta és véleményezte a kívánságlistámon csücsült, így hihetetlenül boldoggá tett vele. Nagyon szerettem olvasni, és reménykedek egy folytatásban... Az értékelésem róla itt olvashatjátok! 

Már évek óta meglepem magam valami számomra különlegesebb könyvvel a névnapomon és a szülinapomon. Az idei évben a választásom egy dedikált Mike Menders csomagra esett. Barátnőm felkereste Miklóst, hogy ha már a Könyvhéten ez személyesen nem sikerült (ahogy eredetileg terveztük), akkor legalább így "távdedikálva" a polcunkon tudhassuk az eddig papírformátumban megjelent köteteit: a Krisztint, a Macsóbőrbent és a Házinyuszit. Miklós örömmel teljesítette ezen vágyunkat, így magunkénak tudhatjuk végre a személyre szólóan és sikamlósan dedikált műveit! Ráadásul még a könyvekhez passzoló könyvjelzők és egy Házinyuszis füzetecske is lapult a csomagban! Imádom minden darabját!
A Krisztint februárban, a Macsóbőrbent még tavaly olvastam, a Házinyuszit pedig tegnap fejeztem be - mindhárom kötetet nagyon szerettem -, a Hangulatkeringő első részéről írt véleményem itt olvashatjátok!

Az Aludj csak, kicsim! és a Hatalmas kis hazugságok a Coop-ban ugrott a kosaramba - a két könyv nem került 2.000 ft-ba. Még egyik könyvet sem sikerült elolvasnom, de a Moriarty könyv is az idei terveim között szerepel. A Hammarby első részét olvastam és nagyon tetszett, így mindenképpen folytatni fogom a sorozatot, de előbb a második részt kell beszereznem - amire nem tudom mikor kerítek sort.

A Macskaszemet és az Egy párizsi apartmant a Líránál rendeltem elő pár hónapja.
Atwoodtól még nem olvastam eddig, de nagyon jó értékeléseket láttam a könyveiről, így bízom benne, hogy tetszeni fog - szintén az idei olvasási tervemben szerepel a mielőbbi olvasása.
Musso-tól eddig csak Az írók titkos életét olvastam, de az annyira tetszett, hogy muszáj volt beszereznem az első saját Musso-t a polcomra! A könyvet ma kezdtem, bízom benne, hogy ez a történet is magával fog ragadni. Ezek a letisztult Park kiadós egységes kiadások pedig nagyon tetszenek - van még pár kötet a kívánságlistámon az írótól, remélem mielőbb magaménak tudhatom majd őket!